avatar Ten blog rowerowy prowadzi fliker z miasteczka Lubin. Mam przejechane 309529.13 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.67 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl Strava

Wykres roczny blog rowerowy fliker.bikestats.pl

• Sprzęt Cannondale

Prochowice

Środa, 28 sierpnia 2024 · dodano: 28.08.2024 | Komentarze 2

Dzień 811. Ten biedny błotniak ze złamanym skrzydłem pojechał pod Wrocław.

fliker
| 22:20 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Zadzwoniłem do urzędu gminy, a potem jeździłem w pobliżu i czekałem na przyjazd Pani z ORZ Kątna. Jak już miałem jechać do domu dostałem telefon że Pani będzie za 20 minut, więc poczekałem żeby nie miała problemów ze znalezieniem biedaka, który w międzyczasie ewakuował się z rowu na pole i można go było przegapić.
Marecki
| 21:57 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Piękny drapieżnik i gratuluję empatii. Z opisu wnioskuje że go zabezpieczyłeś..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow