avatar Ten blog rowerowy prowadzi fliker z miasteczka Lubin. Mam przejechane 294263.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.67 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl Strava

Wykres roczny blog rowerowy fliker.bikestats.pl

• Sprzęt Cannondale

Lwówek Wielkopolski

Niedziela, 25 czerwca 2023 · dodano: 25.06.2023 | Komentarze 0

Dzień 381. Zaliczone gminy: Granowo, Opalenica, Buk, Kuślin, Lwówek, Miedzichowo, Nowy Tomyśl, Zbąszyń, Trzciel i Zbąszynek. Już dawno nikt mnie nie wyganiał na DDR, to dzisiaj dwa razy trafiłem na Sebixów. Najpierw na wjeździe do Zbąszynia chodnik z tablicą "zadanie realizowane w ramach programu budowy ścieżek rowerowych", żadnego znaku. Pojawia się stuningowane BMW, wyprzedza mnie, zatrzymuje się i krzyczy że tam jest ścieżka rowerowa. Tutaj

Następny był bardziej agresywny, najpierw trąbił, potem wyprzedził mnie i wkopał się w asfalt tak, że ledwo wyhamowałem. Wyskoczył, rzucił masę wulgaryzmów, a ja się pytam gdzie jest znak (może jak bym jechał tam piąty raz to bym wiedział że jest tam DDR, ale jak koleś tak się zachowuje to nie zjadę nawet gdyby stał tam król Anglii ze znakiem). Skończyło się na tym, że kopnął mi w rower, a ja zadzwoniłem na Policję, niestety wtedy odwaga mu się skończyła i uciekł. Wydawało mi się, że zapamiętałem numery ale jak sprawdziłem w UFG to okazało się że to traktor. Z nerwów to nawet nie zapamiętałem czy to była Mazda, czy Audi chyba ciemnozielone. Miejmy nadzieję, że wrzuci swoje popisy na Stopchama, to będę miał z czym zgłosić sprawę. Zdecydowanie największy kretyn jakiego spotkałem na drodze. Trąbić zaczął jeszcze zanim dojechałem do przejazdu sugerowanego, po prawej stronie stał jakiś bus i dobrze zasłaniał że tam jest jakiś DDR. Tutaj