avatar Ten blog rowerowy prowadzi fliker z miasteczka Lubin. Mam przejechane 294263.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.67 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl Strava

Wykres roczny blog rowerowy fliker.bikestats.pl

• Sprzęt Przełajówka

Legnica

Niedziela, 30 stycznia 2022 · dodano: 30.01.2022 | Komentarze 3

Dzień 2488.

fliker
| 08:39 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Publikuję też zdjęcia pod tym samym nickiem na forum skyscrapercity, wrzuciłem kilka zdjęć z wczoraj :)
| 08:37 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Po lewej stronie bloga jest link do mojej Stravy gdzie są ślady i czasem zdjęcia. Co do dnia wczorajszego fakt trochę wiało, ale nie był to najmocniejszy wiatr przy którym jeździłem. Również pozdrawiam.
p.z. | 08:29 poniedziałek, 31 stycznia 2022 | linkuj Byłem wczoraj akurat w Legnicy (z resztą nie trzeba było akurat tam być aby poczuć i wiedzieć co działo się na dworze. Absolutnie nie wierzę, że wykręciłeś przy tych warunkach co wczoraj były "100-kę". Dodatkowo pod wiatr, bo domyślam się, że jechałeś tam i z powrotem.
Sorry za tak ironiczny ton ale chyba sam rozumiesz, że trudno było wczoraj momentami iść pod wiatr, a Ty ponoć ujechałeś tak z 50 km. Nigdy kolego nie wrzucasz jakiś "śladów" czy zdjęć więc trudno o Twoją wiarygodność. Będę "niewiernym Tomaszem" ale jeżeli możesz wrzuć jakiś dowód ze swojej jazdy. Pozdrawiam :p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aprzy