avatar Ten blog rowerowy prowadzi fliker z miasteczka Lubin. Mam przejechane 294263.27 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.67 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl Strava

Wykres roczny blog rowerowy fliker.bikestats.pl

• Sprzęt Carrera

Karczowiska

Piątek, 25 listopada 2016 · dodano: 25.11.2016 | Komentarze 0

Niestety wypadek, jakiś @$^&$ %*!&@%^#$ *&!%^$#*!&@$# *&$@*&^$%*@^& zostawił na drodze pękniętą tarczę hamulcową (na zjeździe), w którą trafiłem przy ok. 40km/h i złamałem widelec. Do tego pęknięta kierownica, dwie rozwalone opony, rozwalone rękawiczki i jeden nakolannik. Tyle na pierwszy rzut oka w sprzęcie. W ludziach trochę lepiej na razie tylko widać mocno stłuczone kolano, od jutra powrót na górala jak kolano da radę. :(